1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino “Bajc iz srca”  (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Bajc gostinstvo d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik Bajc iz srca trgovine. Tako gost kot uporabnik pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Svoje podatke in naročilo na e-novice lahko kasneje, po potrebi, urejate v svojem uporabniškem računu.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana) LINK;
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi garancijami (če zraven izdelka ni napisane garancije, garancije za tisti izdelek ni)
  • informacije o cenah, katere morajo biti jasno določene in razvidno mora biti ali je v ceno že vštet DDV ali ne
  • informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov ali odstopa od pogodbe
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Kljub izrednim naporom, da bi zagotovili najbolj točne in ažurne podatke, lahko pride do netočnosti podatkov o ceni, opisu ali zalogi izdelka.Vse slike izdelkov so simbolične. (glej točki 5. in 18.)

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  •  PO PREDRAČUNU*:
    Z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Trgovca po izdelanem predračunu, ki vam ga posredujemo na vašo elektronsko pošto; rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po izvedenem nakupu, rok plačila predračuna je tri (3) dni, tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle. Po poteku roka za plačilo, oziroma najkasneje sedem delovnih (7) dni od dneva poslanega predračuna, se naročilo stornira in rezervacija sprosti. V rok plačila se NE štejejo dnevi praznikov in vikendov. V kolikor Trgovec prejme plačilo po izteku roka veljavnosti predračuna in ni potrdil podaljšanja veljavnosti in plačila predračuna, ni dolžan vrniti plačane kupnine, v primeru, ko je zaradi sprostitve rezervacije dotični artikel prodan ali ga več ni na zalogi.
  • PLAČILO PO POVZETJU*:
    Naročene artikle plačate dostavljavcu paketa iz pooblaščene dostavne službe. Plačilo po povzetju je možno za nakupe v vrednosti do 200€. V primeru neprevzema bomo postopali v skladu s splošnimi pogoji poslovanja.

* V plačilni znesek je že všteta poštnina in ostali stroški dostave, če je dostava plačljiva, pri brezplačni dostavi pa plačate le znesek vrednosti naročenih artiklov.

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Trgovec je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 12.).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Popusti se med seboj ne seštevajo, akcije se med seboj izključujejo, razen če je izrecno navedeno drugače.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
•    uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
•    uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Vplačana sredstva po vrednostnih bonih, drugih bonusih in predračunih se ne obrestujejo.

6. Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto
    Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
  2. Naročilo potrjeno
    Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
  3. Blago odpremljeno
    Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

7. Kupoprodajna pogodba in izdaja računa

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2 in 6.3.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Kuponi

8.1 Kuponi
Kupone spletne trgovine lahko uporabite s pridobljenim ali javno objavljenim geslom. Za uporabo kupona morate najprej izbrati željen/e izdelek/ke, nato kliknete na košarico in izberete “Poglej v košarico”. Izpisala se bo možnost “Uporabi kodo kupona”, kjer v pole vpišete svoje geslo in kliknete “Uporabi kupon”. Program bo sam obračunal popust ob zaključku nakupa.

9. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektonske pošte na elektronski naslov info@b-bistra.si, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku 14 dni od prejetja blaga se šteje za sporočilo o nameravanem vračilu.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke za vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Bajc gostinstvo d.o.o., Bistra 2, 1353 Borovnica. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru odstopa od pogodbe prodajalec kupcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Pričetek postopka vračila pričnete z obvestilom na e-naslov, zadeva VRAČILO.

10. Stvarna napaka in garancija

Stvarno napako lahko kupec uveljavlja takrat, ko:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila Trgovcu znana oz. bi mu morala biti znana
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oz. predpisane
  • je Trgovec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Izdelek se preverja z drugim brezhibnim izdelkom enake vrste in z izjavami Trgovca oz. navedbami na izdelku samem.

Kupec mora za uveljavljanje stvarne napake ali garancije izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake/garancije in na lastne stroške obvestiti Trgovca v zakonsko določenemu času ter hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec z natančnim opisom stvarne napake oz. napake, ki jo krije garancija, opišite v obrazcu za vračilo izdelka, ki ga najdete v svojemu uporabniškemu računu, pod kategorijo “Zgodovina naročil”, izberete nakup in pritisnete gumb “Vrni” ALI pod kategorijo Podpora, kliknete “Vračilo blaga”.

Kupec je po zaključku obravnave garancije ali stvarne napake obveščen po telefonu ali preko e-maila. Kupec je dolžan artikel po zaključku obravnave stvarne napake ali garancije prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Artikel po predhodnem dogovoru kupec prevzame osebno oz. se na kupčevo željo izdelek pošlje po pošti, na navedeni naslov na obrazcu.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek da v hrambo, do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Trgovec ima pravico, da za to obdobje zahteva povračilo vseh stroškov skladiščenja (1 eur/dan) in do povračila stroškov nastalih za ohranitev izdelka.

Po preteku 6 mesecev od dneva obvestila, lahko prodajalec izdelek vrne v prodajo in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec bo kupca obvestil, da je potekel rok za prevzem izdelka in o ostalih pogojih ter se pozanimal o podatkih potrebnih za nakazilo preostanka kupnine na njegov TRR.

11. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak postopku nakupa fizičnih oseb, le da se pri registraciji uporabnika vpiše podjetje in potrdi strinjanje s pogoji uporabe.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od kupoprodajne pogodbe v 15. dneh od prevzema, brez da bi za to navedli razlog. Lahko pa uveljavljajo napake v okviru stvarne napake ali garancije.

Pravnim osebam spletna trgovina Bajc iz srca omogoča naslednji način plačila:

  • PO PREDRAČUNU:
    Z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Trgovca po izdelanem predračunu, ki vam ga posredujemo na vašo elektronsko pošto. (glej točko 4 – PREDRAČUN)

12. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, d.o.o.. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, za dostavne naslove v Sloveniji, je predvidoma naslednji delovni dan oz. do 2 delovna dneva, za naročila oddana po 12. uri.

Pavšalna cena dostave je 3,90€ na paket, za vse nakupe do 39€. V ceno so všteti stroški obdelave naročila, stroški pakiranja in dostavni stroški. Nakupi nad 39€ imajo dostavo brezplačno.

Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku in gre na pot v najkrajšem možnem času. Dostava oddanih naročil je mogoča le na področju Slovenije.

13. Varnost in varovanje osebnih podatkov

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Trgovec (Buba) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Trgovec za nedoločen čas hrani podatke o kupcu kot so: ime, priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Trgovcem. Trgovec bo navedene osebne podatke uporabljal izključno za lastne potrebe (dostava, pošiljanje gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupci. Podatki kupca v nobene primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

14. Komunikacija in e-novice

Trgovec bo v stik z uporabnikom (kupcem) stopil z uporabo komunikacij na daljavo, razen če uporabnik (kupec) temu izrecno nasprotuje.

Elektronska sporočila bodo vsebovala:

  • jasno in nedvoumno oznako, da so oglasna sporočila
  • pošiljatelj bo jasno razviden
  • akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo tako tudi označene in jasni bodo pogoji za udeležbo v njih
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejema e-novic.

15. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

16. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

17. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.

18. Omejitev odgovornosti

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije d.o.o.. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

19. NEPREVZEM izdelkov

Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v določenem času od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, sms potrditvi opravljenega naročila ali potrditvi po elektronski pošti. V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na Pošti Slovenije (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila artiklov podjetju, za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih artiklov, ki so bili 14 dni ali več v distribuciji. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode.

20. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št. 01 / 750 22 18 Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@b-bistra.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

21. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina www.g-bajc.si v lastništvu podjetja Bajc gostinstvo d.o.o., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Bajc gostinstvo d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

22. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Bajc gostinstvo d.o.o.. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejelo podjetje Bajc gostinstvo d.o.o., v Borovnici, dne 4.11.2020,
in posodobilo dne 4.12.2020.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

SPLETNA TRGOVINA